Vinter

2010-02-11 @ 13:14:02

Sitter här och funderar på varför jag inte uppdaterat min blogg på så länge...

Det har hänt så mycket och vintermörkret har nog gjort sitt.
Frugan och jag har klarat prövningarnas tid och är på väg tillbaka nu. Mycket jobb och hej, hej då i dörren.
Blir väl så när jag jobbar förmiddag och hon eftermiddag. Men nu räknas varje minut.
Jobbet måste komma efter familjen.
Brasan sprakar gott och frugan och grabben sover. Sedan stundar mat. Har pysslat om dom lite iallafall idag.
Frugan har varit sjuk men verkar bättre idag. Grabben hämtade jag hem från dagis eftersom nästan alla ungarna där var magsjuka. Tog ledigt idag och tackar Martin som alltid ställer upp när det kniper. Han har igen det och det hoppas jag att han vet.
Nu ska jag slänga in en packe ved till i kaminen och njuta av en snus...
Trevlig dag på er .....
// D

Kommentarer
    Postat av: Svärmor

    Ljuset är på väg tillbaka....snart vår...och hade jag varit närmare hade jag gärna njutit vid kaminen en stund. Mysigt ! Var nu rädd om dig själv också !

    Kram

    Postat av: Lunkan

    Det låter mysigt med en brasa, vi bor i lägenhet i ett gammalt hus med fjärrvärme. Man ser spåren där kakelugnen stått.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: