Pinsam Sverker i Plus

2009-03-24 @ 08:45:16

Kollade på ett pinsamt Plus igår. Det handlade om ett Securitas Directlarm vars rökdetektor inte hade löst ut vid en brand
Branden startade utomhus och därför fanns det inga rökgaser som kunde lösa larmet.
Sverker sågade representanten från Securitas totalt.
Han lyssnade inte utan gormade om att larmet var en falsk trygghet.
Kommer inte att titta mer på plus nu i fortsättningen. Han säger att han står på konsumentens sida , men det får finnas gränser. Detta programmet skulle aldrig sänts. Bara en massa dravel.

Läs gärna i forumet vad svenska folket tyckte om programmet.

LÄS HÄR

//D

Kommentarer
    Postat av: Lunkan

    Jag såg inte programmet, eftersom jag sedan länge retat mig på Sverkers buffliga sätt att negligera och avbryta vad andra säger. Som jag förstår av kommentarerna i foumet, har han gjort bort sig igen. "Skall de behöva vara på det viset, skall det verkligen gå till så där?"

    Postat av: Lunkan

    Skall vara forumet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: