Tele2 i ett nötskal

2009-01-18 @ 19:27:02

Det ringde en sprudlande tjej från Tele2 ikväll .
Hon ville ge mig ett supererbjudande eftersom jag redan är kund hos dem.
Det gick ut på att jag skulle skaffa ett mobilt bredband för en spottstyver. Modem bjöd dom på så klart.
Jag bombade henne med mina frågor och hon hade ett glädjetjut till svar varje gång.
Måste vara en hund begravd här tänkte jag.
På min fråga vad jag skall göra OM det inte finns täckning i min skogsidyll blev hon tyst.
Måste prata med chefen sa hon. Tick tack Tick tack Tick hallå är du kvar?  Jepp sa jag.

Chefen säger att om du tagit emot och kvitterat paketet så får du inte,,eller det är inte säkert att du får reklamera det då.

Tack skall du ha sa jag.

Så ni menar alltså att om det inte är täckning här så sitter jag fast hela avtalstiden ut?  Eh ja fast eh.

Adjö.

// D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: