Motivationsjakt

2008-09-01 @ 08:41:32

Steg upp i morse och stod och betraktade min hustru och den lille knodden.
Dom är så fina. Det var nog den synen som jag behövde så här en Måndagsmorgon.
Min kropp värker efter tunga stenlyft. Det skall den inte behöva.

Så nu har jag låtit frugans ord ramla in i skallen och vidare ner i fläsket.
Detta innebär i sin tur att jag lägger upp ett viktminsknings/träningschema.

Är det någon mer där ute som är på väg ner?

Kanske vore kul med lite bloggpepping:)

// D

Kommentarer
    Postat av: gabbi

    Jag kan peppa ihjäl dig kompis! =0)

    Postat av: Daniel

    Åh hjälp:)

    Lägg piskan hemma bara...

    Tack på förhand



    // D

    Postat av: Ludde

    Jag hjälper dig gärna, försöker själv så gott jag kan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: