Lördag

2008-09-20 @ 10:55:59

Lördag igen. Frugan är trött och ligger uppe och sover. Hon kämpar på med alla känslor och tröttheten som naglat sig fast i henne. Knåddas kräver mer och mer. Visst finns jag där , med det är en mammakamp som jag kanske inte förstår alla gånger. Knåddas sover nu sedan en halvtimma. Han vaknade för en stund sen och jag lyfte upp honom. Det enda han gjorde då var att lägga en stinkande laddning kräk på min axel för att sedan tvärsomna igen.

Snart skall det städas i huset. Skönt att bli av med allt grus som hundarna och vagnen drar in.
Funderar även på att laga något gott åt frugan ikväll men vet inte riktigt vad.


Är det någon som har ett tips?

Ha en trevlig dag gott folk.

// D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: