Humor på jobbet

2008-09-22 @ 07:07:32

Sitter på jobbet med min kollega Martin idag. Vi har bestämt att det skall jobbas i humorns tecken idag.
Alla surkukar kommer att få sig ett glatt bemötande.

Känner mig ganska pigg trots att knåddas inte ville sova lika länge som hans mamma och jag.
Frugan for upp och fixade mat under de ljuva skrikens toner. Och där låg jag och försökte att sova.
Långt om länge kände jag att john blund öste grus i mina ögon och tröttheten slet i min kropp.

Presis då kom min söta rara gulliga hund på att han var akut skitnödig. Husse husse skynda dig...
Jag for ner i hallen och rusade mot ytterdörren, hann inte mer än att öppna dörren förrän jag såg en svans försvinna ner bakom huset.
Och där nere på åkern satt han och njöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: