Dundersys och dansbebis

2008-09-27 @ 22:36:47

Vi tog kära sys på en ekologisk tripp igår. Allt började med en liten affär inrymd i en gammal länga och avslutades i en slaktavfallstinkande shop.
Hon spenderade inte lika mycket pengar som jag, men hon var glad och nöjd ändå.
Hon for hemåt med både vildsvinskorv och rökt gåsbröst.
Själv "fyndade" jag grillkorv av vildsvin för 90:-/kg.
Värt varttenda öre.
Hon är glad min syster. Glad över sin sökande arbetslöshet och glad över livet. Hon lägger om stil nu. Liksom vi i det lilla rosa huset.


Ikväll lördag är det full rulle i huset. Knåddas har återigen visat sin dansanta sida. Tänker fan inte somna om inte pappa dansar mig till medvetslöshet.
Sagt och gjort. Han ligger däckad här nu , nöjd som få. :)

Och kvällens tack går till min andra syster i skåneland som kom på idén med haklappar till knådden. Dom har kommit väl till pass nu i dessa kräktider.
Sedan vi började med ersättning så kommer det upp en hel del.

Och dagens lyra går till Knåddas mamma som lyckades med konststycket att fånga hans spya i munnen. :)

GRATTIS

// D

Kommentarer
    Postat av: gabbi

    som öm moder till ett kräkbarn vet jag var de bästa haklapparna finns.... IKEA. Bäst och billigast. Det blir ju en del haklappar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: