Den eviga kampen...

2008-09-23 @ 08:28:15

Är kund hos Canal Digital sedan ett tag tillbaka.
Vi har bara familjepaketet viket innebär att vi inte har filmkanalerna.

Sedan kom jag på att det inte kostar så mycket att uppgradera till filmkanalerna.
Sagt och gjort, ringde och beställde. Satte mig sedan och försökte få in bilden på tv:n utan resultat.
Bilden skulle komma inom 48 timmar enligt uppgift.
Efter typ 54 timmar utan bild ringde jag och sa upp tilläggsavtalet eftersom dom inte höll vad dom lovade.
Dom beklagade och lovade att ta bort mitt avtal.

Det roliga med detta var att först nu direkt efter mitt samtal om uppsägningen så kom bilden.
Satte mig igen i telefonkö till dom utan att komma fram.

Har nu väntat några dagar och jag har fortfarande bild . Så igår ringde jag igen och fick köplats 39.
Väntade cirka en kvart och hamnade på köplats 39...

Då lade ja på luren och ringde igen, fast denna gången valde jag alternativet " bli ny kund" och vips så svarade en tjej i andra änden.
Något hade blivit fel men detta skulle dom fixa till omgående sa hon.

Känns som om jag hade fastnat i ett 12 månaders avtal om jag nu inte hade ringt till dom.


Har du råkat ut för något liknande ? Berätta vet ja!  Canal Digital-zonam  0-1

// D


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: