Stökstim

2008-10-23 @ 08:19:08

Frugan åker till Helsingborg över helgen med knåddas.
Och hemma i det lilla rosa huset kommer flitens lampa att lysa .
Ny el skall dras med hjälp av Bufflan. Sedan skall ett valv byggas och ett hemligt projekt färdigställas.
Är lite trött idag efter en slitvecka.
Kaffet rinner ner i kannan nu här på jobbet och min kollega har svinont i nacken.
Kul att slå ihjäl tretton timmar här utan att kunna vrida på skallen.

På söndag kommer frugan åter och då skall det vara fint hemma och förhoppningsvis har jag fått klart allt jag vill.

Och det här med att vila,, ja det får jag göra när jag blir gammal.

Vad skall ni hitta på i helgen då mina trogna läsare??

// D

Kommentarer
    Postat av: Brodern på andra sidan gränsen...

    Fredag natt så står jag i dörren på krogen såsom dörrvärd...Lördag blir det lite annat jobb på dagen för att sedan avsluta med ett besök hos goda vänner...Söndag blir det till att vila lite och träna karate...Ha det så gött i helgen och akta tummen...

    Postat av: Malin (Sec)

    Dejt, picnic på berg, barn handboll, 30 års fest och en lugn söndag! Hoppas du hinner klart med det du tänkt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: