Tisdagstema baksida

2008-05-13 @ 17:13:29

Här kommer min tolkning:)


image314
// D

Kommentarer
    Postat av: Christer

    Man ska ju se framåt när man är ute och reser! :-)

    Förutom det, fyndigt!

    Postat av: Hanna-Sofia

    Det är väl trevligt att titta på kölvatten också ;-)

    Postat av: Famos

    Snyggt! Tänk att få lämna allt bakom sig och bara åka iväg.

    Postat av: Anonym

    Din bild gör mig ännu mer övertygad, världen är full av vackra baksidor!!! // AnCa = Dagens temapåhittare

    Postat av: Carina

    Så läckert det ser ut!

    Postat av: Gunvor

    Härlig baksida!

    Postat av: Tant Brun

    Tisdagstema is tha shit gubben! Jag gillar din bild också. Men får lite läskig svindel. Tur att jag inte var där :)

    Postat av: Paula

    Jag föredrar att njuta av kölvattnet och se vad jag lämnar bakom mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: