Dags för lite opsi dopsi loopsi

2008-05-16 @ 22:15:53

image315

Känner mig berusad ikväll.Fast jag har inte tagit en endaste droppe. Jag är berusad på livet och allt som vi ser och hör. Jag är här nu. Låter flummigt kanske men jag sprudlar av energi och fanstyg.
Frugan tycker att jag är "bullrig" ikväll. Haha. Bullrig.
Glider som ett fjäderlätt fjun över golvet i tv rummet och sjunger en smula. Tog en diskussion med min jycke nyss.
Världens tröttaste hund. Tror att det var på kvällsrundan allt hände. Min jycke är så lååångsam så man somnar.
Visst är han lite till åren kommen men han har ju ben att gå med.
Släppte honom lös på rundan och fick vackert stå där och ropa hejaramsor mot honom där han kom i snigelfart.

Så nu skall jag fortsätta mot sängen och bara sova. Fast på vägen dit så blir det självklart en tiggerdans.
En riktig opsi dopsi lopsi dans.

// D

Kommentarer
    Postat av: Malin (Sec)

    Berusad av livet låter härligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: