Dagens flumhjälte

2008-05-13 @ 09:15:17

Utmärkelsen dagens flumhjälte går idag till peronen som det gick att läsa om idag i lokalblaskan.

Tummen ner för dig som stal blomlådan på kyrkogatan.
Såg dig vid kyrkan med den nystulna blomlådan, men hann inte att parkera bilen förrän du var försvunnen.
Men nu vet jag vem blomtjuven är!
// Simpelt


Så visst känns det tryggt att veta att "svensson" har koll på oss andra. Att dom laglydiga troget ser till att patrasket får lida och slicka sina sår.
Men det är bara en sak som jag undrar lite över.Och det är hur personen visste att det var en stöld?
Och eftersom han inte hann parkera bilen så kan ju detta innebära två saker.
1, Han körde för fort,   2, Det lider stor brist på parkeringsplatser.

Och nu måste jag sluta skriva detta inlägg för att just nu så ser jag en kille som går och leder en cykel här utanför.
Den måste vara stulen, så vik hädan gott folk och demoner, Här kommer jag..


// D


 

Kommentarer
    Postat av: Tant Brun

    Ha ha! Mer ironisk humor! Me like.

    Postat av: Jacoba

    hahaha jag håller med tant brun.Bamsekram till er båda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: