Skönt, åhh

2008-07-11 @ 08:21:57

Så gott det var att vakna i morse. Sängen var så otroligt fluffig och skön.Kastade ett öga på klockan och insåg att jag kunde dra mig ett par minuter till. Ville inte stiga upp. Regnet strilade nedför fönstret och frugan och den lille slumrade sött.
Tänk om jag fick gå upp och brygga mig en balja kaffe och tända en liten mysbrasa i kaminen och bara lyssna på regnet.

Men så fort som det började bli mysigt i mina tankar blev jag nerslagen av verkligheten.
Åk till jobbet och gör din plikt , slit och släp.

Så nu sitter jag här och dricker mitt kaffe på jobbet och tittar ut på det härliga regnet.

// D

Kommentarer
    Postat av: Din Fru

    Och åh så länge vi sov. Synd bara att du inte kunde ligga kvar hos oss. Men imorgon kanske.

    Men nu tycker jag att regnet ska hia sig lite så jag och Sprallet kan ge oss ut på promenad ... pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: