Min Fina Fru

2008-07-04 @ 08:57:26

Här kommer en hyllning till min fantastiska hustru.
Hon sitter där med vår lilla knådd när jag kommer hem från jobbet. Hennes ögon berättar att hon har sovit dåligt och i köket syns det att hon inte hinner med det vardagliga stöket som hon gjorde innan.
Han ligger tryggt i hennes famn och sover.
Jag älskar allt hon gör. Hon drar ett jättelass nu och det kommer att bli lättare vad det lider.
Själv försöker jag plocka undan och fixa så det blir lättare för henne hemma.

Jag ser och förstår vilket arbete hon lägger ner hemma.
Hon ser till att vår lille är trygg och nöjd.

Världens finaste
Världens vackraste
Världens bästa

Min fru




// D

Kommentarer
    Postat av: zara

    de verkar som hon ska vara glad att ha en man som du. Det är minsann inte lätt när man har sömnbrist och allt för lite tid.

    Det blir bättre med tiden.. Fast va fan, här ser de fortfarande ut som kriget. Men va gör det? Vi är lyckliga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: