Heeej:)

2008-07-07 @ 06:43:28

Sitter nu på jobbet och sörplar kaffe. Står kaffe på förpackningen iallafall. Men det är ju inte zoegas tyvärr.
Det var en konstig natt inatt. Knåddas ville inte somna utan sjöng för oss halva natten. När han väl somnat
 så tog ena jycken över. Husse husse, jag springer maraton i huset .Vill du va med??

Steg upp och klädde på mig och tog hundarna på en liten natt promenad. Väl hemma igen så somnade dom sött.
Själv tittade jag nu på klockan som var halv tre. Kröp ner under täcket och kände hur tunga mina ögonlock var.
Då drog min dator igång och körde en säkerhetsuppdatering . Den startade om femtielva gånger och rasslade som om någon hällt grus i den.
Jag tog mig upp och stängde av den och sedan blev det tyst i huset.

Idag är det mysförberedelse som gäller.   Ja på arbetstid... :)

// D

Kommentarer
    Postat av: Tant Brun

    Snacka om Alfa-hane! Men även alfahanar behöver sova till slut... ... ... pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: