Draksex

2008-07-10 @ 10:09:49

Läste denna artikeln. Sedan började jag att få en massa bilder i huvudet.

Frågan är varför vissa tycker det är äckligt och vidrigt .
Klart att äldre också har/vill ha sex. Jag är inte förvånad.
Jag tycker det är märkligt dock att det är sån skillnad på män och kvinnor när det gäller sexuella behov.
Jag skulle kunna sitta här och frusta ut min kåthet på jobbet och bara få skratt och grabbiga kommentarer till svar.
Skulle en kvinna göra likadant? Nej tror inte det.

Viker jag undan skynket och halar fram min snabel och ger mig ut i djungeln för att lägga ned tre fyra villebråd så är jag en man. Stor stark och manlig med ett accepterat behov.

Skulle en kvinna jaga och belägra några stycken så är det inte lika accepterat.
För en kvinna skall ju hålla på sig eller? Slampigt att hålla på så!
Vad trött jag blev nu.

Nej gott folk, Gå man ur huse , vifta med era snablar och mufflor. Ha sex eller ät en glass för all del.
Vi är alla lika mycket värda. Så det så.

Själv skall jag jobba ett tag till nu och ägna en tanke på min härliga fru där hemma. Hon är fin hon.

// D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: