Hår eller hamster

2008-01-30 @ 20:44:00

Åkte till tösens skola idag för att hämta henne. Tanken var en fin far och dotter stund någonstans.
Vi styrde kosan till en av de två hamburgerhaken strax utanför stan för att äta varsitt hambismål.
Vi beställde av en trevlig tjej som stod där med ett leende och gjorde sitt bästa för att vi skulle bli trevligt bemötta.
Mina öron svalde allt hon sa medan mina ögon gled över henne och in bakom disken där man gör de olika hamburgarna, och där stod han som skulle tillaga vår mat. Det var en ganska rejäl kille med ett rejält skägg.

Maten serverades och det var jättegott. Likaså kaffet var gott.
Allt kändes så bra där vi satt och bollade tankar med varann tösen och jag. Hon är så go.
Det var bara en liten sak som störde oss..

Killen med skägget kom ut för att plocka ihop sopor bland gästerna. Och hans byxor hängde rejält därbak och han visade hela sketan. Tur att vi han äta. Där stod han nu och visade upp sin extremt håriga skåra bland oss alla i restaurangen. Smaskens. Såg fan ut som om han hade en hamster mellan skinkorna.

Vi skrattade oss ut därifrån och såg på de andra stackarna som inte hade ätit klart ännu...

Tack min kära dotter för en fin stund:)

// D



 

Kommentarer
    Postat av: Anna

    Aww...det var fett kul! :''D
    Tack själv för en underbar dag!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: