Försöka duger:) Boxer-zonam 0-1

2008-01-08 @ 16:13:31

Ringde idag till Boxer för att kolla vad och hur jag skall göra för att skaffa Boxerpaketet.
Klurig som jag är så kollade jag upp allting på deras hemsida INNAN jag ringde till dom.
Tjejen som svarade lät trevlig och jag tänkte att jag skulle busa lite med henne.
Jag presenterade mig och lät osäker på rösten för jag visste ju ingenting om hur detta med kanaler fungerade. Låter krångligt sa jag med ett inbyggt leende till tjejen i kundtjänst.

Hon öppnade gapet och började att preparera min svaghet gällande tv-utbud och kostnader.
Det var som musik i mina öron. Hon sa att jag skulle skaffa ett paket MED box på 24månader.
Kostar billigt tyckte hon. Jag harklade mig något och undrade lite försiktigt om det inte fanns ett paket på
12 månader? Nej tyvärr sa hon och ändrade sitt tonläge till läge len och mjuk.
Men det måste finnas ett på 12 månader som inkluderar en box på köpet sa jag igen.
Nej tyvärr sa hon igen. Vi har BARA abonnemang som löper 24 månader och DÅ ingår en box.
Jag gör så att jag skickar hem detta paket till dig idag så kan du returnera det INOM 14 dgr om du inte vill ha det sa hon direkt utan att andas.
Nja jag vet inte sa jag, Vad har du för adress undrade hon?
Det var nu som jag tyckte att leken var slut. Skall inte tvinga på mig ett skit!
Tänt var det här.

Med risk för att verka taskig så frågade jag henne VARFÖR dom erbjuder abonnemang inklusive box på nätet som löper på 12 månader???
Va, eh sa hon osäkert. Det måste vara fel, eh, nej ,eh var har du hört det undrade hon?
Jag sitter uppkopplad på er hemsida och undrar nu varför du inte kan erbjuda ett 12 mån paket till mig sa jag glatt.

Kolla du där sa hon snabbt och där kan du även beställa.. Ha det så bra då och tack för du ringde!!???

KLICK

Nu sitter jag här och tänker på alla dessa människor som ringt dit som inte har internet ,eller dom som inte är insatta i det. Tycker det är svagt faktiskt.
Får se vem jag ringer till nästa gång. OM dom tappade en blivande kund??? Tror det, om dom inte kan erbjuda mig något bättre så!

// D

Kommentarer
    Postat av: Tant Brun

    You go husband!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: