Kräknoja och fönsterputs

2008-02-05 @ 07:26:09

Kom hem efter en tur till stan igår. Öppnade ytterdörren och slog ifrån larmet. Kände då att det luktade konstigt i huset. Tittade ner på golvet i hallen och såg en fasansfull syn.
Minst tre liter hundspya som bara låg där och väntade på mig. Stanken var hemsk. Skickade ut hundarna i trädgården med frugan.
Hur fan kan en hundmage rymma allt detta tänkte jag där jag stod och klöktes och svor.

En rulle hushållspapper och en flaska fönsterputs (för lukten) senare så svabbade jag av golvet och pustade ut.
Sedan tog jag det lugnt och satte mig framför dumburken en stund.

Vid midnatt vaknade jag av att frugan sa att det är någon som kräker i tv-rummet!!
Väl nere med trötta steg så hittade jag typ en höbal som min hund hade lagt prydligt på golvet.

Och nu sitter jag här på jobbet med påsar under ögonen och funderar på varför i h-v-te hundar skall äta upp allt dom hittar!? Att dom inte lär sig att dom mår dåligt efteråt.

Hur som helst så skall här nu bryggas en stor djävla balja rävgift och sedan skall jag slå ihjäl denna dagen på jobbet.

Hoj så länge

// D

Kommentarer
    Postat av: Jacoba

    URK URK Det hade jag inte fixat....tur att någon kan.
    Ha det gott kramiz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: