Galenskap och hammarslag

2008-02-02 @ 20:04:47

Som bekant så lade jag hela sommaren på att bygga badrum. Och det är fortfarande inte riktigt klart på utsidan ännu. Skall muras och fixas. Men det tar jag i sommar.
Sista tiden så har jag ordnat trapphuset. Rivit tapet och spacklat och slipat så hela huset blev vitt.
Nu är det klart så när som att golvet skall fixas nedanför trappan. Sedan skall jag troligtvis måla stegen vita.

Men inte nog med det. Nu har jag rivit halva tv rummmet oxå. Gammal masonit som man tapetserat på. Om det lossnar? Ja och åter ja. Väggarna är inte raka och det blir till att gipsa om hela skiten. Känner mig inte frisk i skallen som hela tiden river och fixar:)

Termosen är iallafall välanvänd nu. Och ibland får jag ge mig ut med hundarna så jag får lite inspiration..



 

image276

image277

// D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: