Vårt förhållande är över:(

2008-04-28 @ 20:30:21

Vi träffades för fyra år sedan och allt klickade direkt.
Hade redan en kärlek just då, men det knakade i fogarna och vi kom aldrig riktigt överens. Hon var ganska ung och hade inte lekt av sig riktigt. Det innebar stora problem för oss.
Min nya var lite äldre och hade mer livserfarenhet i bagaget.

Och idag tog det slut. Jag gjorde slut. Räcker nu trots att jag inte vill.
Men jag hoppas att du får det bra och att du inser att detta var det enda rätta just nu.

Så nu är jag tillbaka på ruta ett igen, precis där jag var den där dagen för fyra år sedan.

Tack för alla år och för allt skoj vi haft tillsammans du och jag.
Sida vid sida har vi kämpat i vått och torrt. I med och motgångar.
Du är och kommer alltid att vara den bästa som skapats.

Här känns fruktansvärt tomt utan dig. Men det måste gå. Skall gå.


image297

Tack för allt min kära trotjänare.

// D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: