Tonårskärlek

2008-04-04 @ 18:07:04

Pratade med tösen innan. Hon var låg för att hennes pojkvän inte var hos henne nu. Hon var saknig helt enkelt.
Det blir ju inte bättre av att han bor typ skitlångt härifrån.

Minns själv hur det var då i den åldern. Skall INTE ha  nån brud och inte fan skall jag gifta mig. NEVER.
Skall leva livet och rocka fett.
Idag ler jag då jag tänker tillbaka på min ungdom.
Kärleksfeber och många sömnlösa nätter blev det.
Och nu sitter jag här med villa vovve volvo barn och fru.

Att man inte tänker klart i den fasen är ett faktum. Ser bara det ljuvliga rosa som inte får ta slut.

Hur var det för dig?

// D

Kommentarer
    Postat av: lunkan

    Själv hade jag en Volvo Pv som första bil. Efter det en Amazon, men jag är ju så fruktansvärt gammal. Dock har jag inte haft ngn. Volvo sedan dess(1968). Många andra märken emellertid.
    Helt klart hade man ett helt annat tänk i ungdomen, både när det gällde kärlek och

    funderingar om livet.

    Postat av: Anna

    Det där ljuva rosa är underbart samtidigt som det gör ondare än tusen knivar i brösten samtidigt som skär sakta. Man kan bara hoppas att det varar för evigt. Och nej det är inte omöjligt. Sofie's föräldrar träffades när dom var 14 och 15. Dom är gifta idag och över 40 år gamla.
    Älskar dig

    Postat av: Tant Brun

    Gjorde mest ont faktiskt. Inte många stunder av ljuvligt rosa. Jag fick de stunderna med dig. Pussar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: