Rökförbud

2008-04-11 @ 06:37:29

Debatten om rökare blossade upp nu igen. Innan var det liv för att de stackars rökarna inte fick röka inne på krogen . Resultatet av det blev att dom står utanför entrédörren och ryker istället.
Nu ger de gamla sig in i kampen. Läs HÄR.

Jag själv bryr mig inte om det är folk som röker bara dom håller sig undan mig.
När jag skall in och handla så står rökarna där i entrén och bolmar.
Det är evigt gnat om hur farligt snuset är , men det är bara snusaren som lider .

Det kom en man till mitt jobb igår igen och då vi öppnade besöksluckan för att prata med besökaren så vällde det in rök. Där står fanskapet helt respektlöst och flåsar in rök i utrymmet där vi satt.

Men jag har utarbetat en plan som han kommer att bli varse då han kommer nästa gång. Rapport kommer.

// D
image287

Kommentarer
    Postat av: Tant Brun

    Jag tar gärna del av din plan redan nu. Råkade ut för en panndöd idiot nyss som stod och bolmade mig i huvudet. Förklarade att jag inte uppskattade röken och stängde luckan. Han får gärna dö i lungcancer, men jag och bebis ska inte ta del av hans gift. Jag fantiserade ett ögonblick om en brandsläckare antingen använd som den är eller ett tömt innehåll rakt i hans ofräscha nylle. Blää.

    Postat av: Anna

    HAHA STOLT RÖKFRI!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: