Insider på hambisbar

2008-04-28 @ 21:22:00

Här kommer återigen en rapport från en känd hambiskedja som vi kan kalla för Knut-Ragnars.
På Knut-Ragnars finns allehanda menyer och framförallt kaffe.
I dag satt vi där tösen och jag. Jag ville ha kaffe och en lugn stund med tösen ,och hon ville ha en mellanstrips.
Blev dock en glass och en flabb läsk.
Kaffe maskinen strulade och det krävdes fyra personer för att lyckas frambringa en kopp kaffe. Hela personalstyrkan rusade likt tosingar för att hålla servicen och mitt humör på topp.

Dom lyckades bra skall jag säga. Jag kände mig nöjd.Nöjd över stunden och sällskapet. Tösen gör mig alltid glad.
Inte ens familjen med de två charmtrollen som tömde hela flaggstället och som gallskrek samtidigt som dom sprang runt i lokalen i överljudsfart lyckades sänka mig.
Och att dom sedan fick hållas utan att ens få en litet hallilå barn, schhhhhhhhhh.

Där satt förresten två killar vid ett bord som reagerade på skriket men det fungerande fan inte det heller. Mamman till det ena underbarnet tyckte bara att snart är det er tur att få barn...hehehehehehehe. Ja eller hur tyckte dom.

Men skall man summera Knut-Ragnars så är allt på topp förutom att den manliga delen av personalen är lite sådär ,,,,,,ja hur skall jag säga?????? Får man säga ruggiga?
Den ene såg ut som han klivit upp och gått ur grottan rakt in på Knut-Ragnars.Skägget stod åt alla håll. Att där sedan fanns saker i ansiktet som höll på att explodera är väl bara det en otäck sak då man jobbar med livsmedel.
Den andre däremot,,,han såg inte bättre ut han. En enorm hästsvans med ett yvigt hår som räckte honom en bra bit ned på ryggen.

Och då kommer vi till frågan:

Fanns det ett hårnät inblandat på någon i personalen?

På A svarar jag Bävernylon  och på B svarar vi nej som fan.

// D

Kommentarer
    Postat av: Anna

    HAH ungarna vart ju fan galna!! :O
    Och lång hästsvans är ju bara sött ^^ ;D
    haha! Tack för en fin stund

    Postat av: lunkan

    Själv nyttjar jag inte så ofta dylika etablissemang men jag blir dock något nyfiken. Den ort vilket det hela utspelade sig i, börjar den på R eller möjligen K och slutar på n, eller K med a som slutbokstav? Fenomenet med odrägliga dvärgar med handfallna föräldrar har jag däremot också stött på. Tacka vet jag en norrländsk parisare om ngn. vet vad det är.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: