Förnedring

2007-09-02 @ 16:31:14

Åkte till Ica Maxi igår med honan och tösen för att handla. Och rätt som det var så hoppade Buffy och Andräjs fram och vips så fick jag klä mig i kvinnokläder och så var svensexan igång på allvar.
Fick gå igenom butiken med dessa kläder och en blond peruk och en hatt. Folkets jubel lät inte vänta på sig.

Dom tog  mig till torget där jag skulle gå runt bland folket och sälja rosor. Och för pengarna jag tjänade så skulle jag in på systemet och inhandla valfria ädla droppar. Det var en omtumlande dag med mycket stoj och glada miner.

Härlig Gokart och trevlig bowling och avslutningsvis en sjuhelvetes grillning med bad och två kassar pilsner.
Dessa två killar gjorde en vanlig lördag till ett roligt minne i mitt liv.

Tack Gubbar ni är bäst!!!

image245

// D

Kommentarer
    Postat av: Anonym

    En helt vanlig lördag! Den sista Lördagen i ditt liv som OGIFT!!!! Vad hände med era kalsonger??
    Kramar o lycka till

    Postat av: Daniel

    EH, Jo vi kom på en tradition som går ut på att inför det stora dagen så skall man vara ren, Dvs nybadad oavsett årstid och bränna alla löss. Därav kalsongbålet:)
    // D

    Postat av: Sandra

    Du har aldrig varit vackrare *fniss* ;). Puss.

    Postat av: Anonym

    Blir nästan tårögd av att vara besläktad med denna vackra varelse. Det rödblonda håret har du efter
    vår käre Far, må han vila i frid men han kikar från sitt moln, skrattar o älskar oss likafullt...

    Postat av: Fuaki

    fan va snygg du är far =)
    liiite kul var det att se din min när Buffy och Andreas slängde påsen på dej! ^^
    love u

    Postat av: Jacoba

    Det vackraste som finns.......Gissa om Långskånken blev full i skratt.Nu är det nedräkning som gäller....Ses på fredag kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: