Storebror ser oss

2007-10-25 @ 08:19:22

Varför blir jag inte förvånad då jag läser detta.
Allt fler sidor på nätet kräver att man måste registrera sig.. Varför??? Jo för att allt handlar om pengar till slut
Men så är det med det mesta på nätet känns det som.
Och om man går ut och söker på ett telefonnummer på nätet så poppar det upp en satelitbild på nummerinnehavarens hus! Ops..Och vem vet vem som sitter i långtbortistan och tittar på mig via satelit där jag går och räfsar löv hemma i min trädgård.
Överallt är vi övervakade utan att vi vet. Och enda sättet att komma undan är väl att bosätta sig under en gran i skogen och leva på kottar resten av livet....

Vad säger du? Känner du dig övervakad?

// D

Kommentarer
    Postat av: laaaarsson

    hahah nej fy vad läbbigt! SÅ har jag aldrig tänkt det :S

    Postat av: Jacoba

    ALLTID!!!!!!

    Postat av: Jacoba

    HA med hjälp av satelliten så kan de minnsann hitta dig under granen också........Ha det gott Kramiz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: