Örebro

2007-11-09 @ 18:31:07

Då har jag haft den stora äran att besöka Örebro. Var där på kurs i 3 dagar. Trevlig liten håla.
Hann med att se både gyllene måsen och en statoilmack. ( på håll) Najs:)
Scandic Hotel där jag bodde på  var trevligt med både god mat och dryck.
Och efter min utbildning så for jag glatt hemåt igen fast med nya intryck,värderingar och en fet snus under läppen.

I December far jag dit igen. Fast hoppas att vädret inte ställer till med oreda som det höll på att göra nu senast då det snöade ymnigt hela dagen då vi skulle åka hem.

Träffade en kille på min utbildning som fick mig att tänka och att inse att vi alla är olika. Den här killen berörde alla oss andra med sina berättelser och med sin berättarteknik som skulle få vilken gås som helst att sätta maten i halsen.

Allt var enligt förväntningarna och detta kändes bra för just mig. Att få komma iväg och få insikt i vad som är viktiga stenar i min arbetspyramid. Stenarna föll på plats just där i Örebro och väl hemma så gjorde jag som jag lovade på kursen. Jag satte ned foten och insåg att jag måste vara mig själv närmast på jobbet.



// D

Kommentarer
    Postat av: Johan

    Tack Daniel, för fina ord!

    Att jag lyckats fånga någon med mitt berättande, är naturligtvis smickrande. Det roliga är att jag vet minst en till som kunde berätta. Med dig som föråkare i berättarpisten, är det bara att slänga sig ut som en stor, bred, röd ladugårdsvägg!
    Hoppas att vi kan få lite mer tid över i början av december, då våra vägar åter kommer att korsas i Örebro.
    Nu ska jag snurra runt lite på din sida och sedan blir det en trivsam kväll med grannarna. Han har lovat att glaset skall förbli fullt och immigt hela kvällen.

    All the best, Daniel!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: