Kärlek

2007-11-14 @ 11:26:35

Det finns en tid på året som slår det mesta. Jag liksom många andra längtar efter traditionen som julen för med sig. Och snart är det dags, ja snart är det dags...

Jag tar ett försiktigt tag om din hals. Smeker dig varsamt. Låter mina läppar nudda vid dig.
Förbereder mig för den underbara känslan då vi blir ett.
Sätter mig tillrätta framför brasan i min fåtölj och låter dig värma mig tillsammans med lågorna.
Doften du avger gör mig pirrig i hela kroppen. Det var längesedan vi sågs.

Snön och kylan utanför är sedan länge bortglömd av din närhet.

Vi låter våra själar mötas just här och nu. Glömmer alla andra.

Tänk att du är här hos mig igen, min älskade Falcon Julbrygd.



image252

// D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: