Honan har talat

2007-11-17 @ 19:07:46

Tänkte mig en lugn helg utan att behöva att fundera på varken jobb eller hemmafix.

Men vid frukostbordet i morse kom stora ritblocket fram. Honan stönade fram olika förslag på en hatthylla mellan tuggorna. Så här vill jag ha den sa hon och eller kanske så här.
Efter det att pennan svalnat något greppade jag den och skissade fram mitt förslag på hur vi skulle kunna få en funktionell hylla med garderober.
Och nu sitter jag här klockan 19:00 med en hatthylla som är byggd enligt honans önskemål.
Blev som hon ville. Men det blev bra..
Resultatet kan ni se på följande adress: http://auntiebrown.blogsome.com

// D

Kommentarer
    Postat av: Mr Deer...

    Hrmm, det fanns ju inget där...

    Postat av: Sandra

    Eh, jo nu finns det Rudolf!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: