Fredax Tjohoo

2007-11-09 @ 18:36:24

Nu gott folk är det fredag och lilla jag har slitit som en hund hela dagen på jobbet och väl hemma så lagade jag en alldeles underbar middag till min söta lilla hustru och min dotter.
En öppnad öl och en snus senare så sitter jag här och skriver på min blogg för er därute i vimlet.

Hoppas ni är där!! Eller är ni det egentligen??

Gör er hörda gott folk. Inspirera denna lufs att skriva lite till och smek mig lite medhårs:)

Att jag sedan är flintig på skallen och luden som en gås på kroppen gör det ännu roligare:)

Hör av er därute:)

Hoj


// D

Kommentarer
    Postat av: Sandra

    Nog kan jag smeka dig medhårs alright. Är så stolt över dig min Man. Sluta inte skriva. Skriv MER. Jag vill att du delar med dig av minnen och historier ur ditt liv. Du måste kanske också satsa lite för att få reaktioner... Behöver inte kosta så mycket mer till. Men jag håller ändå med, folk är usla på att kommentera. Bara går in och får gratis text utan att behöva göra något i gengäld...

    Postat av: Svärmor

    Hej där !
    Man kan ju se det som Sandra m "gratis text"..Men då vill jag känna att jag kan säga lika mycket med få ord som du kan. Och det kan jag inte. Och hur kul är det att ha svärmor kommenterande här hela tiden...? Fast det är klart...om jag skriver tillräckligt många gånger så kanske andra tycker att det är dags att göra ett inlägg....Får se vad jag kan hitta på ....Blir lite busig när jag är på gott humör... Synd att du är långt borta...annars kunde du hängt med på en yoga-föreläsning ikväll. Rörligheten ska öka i denna trötta kropp, och man kan ju börja liite tidigare också. Annars - whisky och glögg dricker vi som vanligt. Kram så länge

    Postat av: Daniel

    Sandra: Vi förklarar ett kommentarkrig tycker jag.

    Svärmor:Att du är här är bara kul .
    Och du: Jag är inte längre bort än en tanke.
    Kram
    // D

    Postat av: Svärmor

    Då delar jag med mig av min "just-nu-aktuella tanke (jag fryser); Ska besöka Systemet i slutet av veckan - för då släpps "års-glöggen". I år SKA vi smaka den !
    Kram tillbaka !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: