Ur betraktarens ögon

2007-05-04 @ 12:28:45

Har varit nere i staden idag. För att inhandla lite saker till huset. Och då jag ändå har tagit mig dit så körde jag inom ICA Maxi på hemvägen. Jag hade ju släpet med mig och inte en parkeringsplats var ledig och klockan var inte ens 11.
Tog en tur runt stan och körde återigen in på denna väldiga parkering med mer lycka än sist.
Väl inne så var det kaos som brukligt en fredag. En i personalen säckade ihop och fick åka på rygg med blåljus därifrån. Ungarna skrek och pensionärerna trängdes framför gratisproverna som sedvanligt är framdukade såhär innan helgen stundar. Någon sa förresten att helgen infaller egentligen lördag kväll 18:00.
Känns bra att vara så trygg i mig själv att jag kan stå och titta på detta spektakel på avstånd med ro i mitt sinne.
Har syndat idag på väg ut från Maxi,,,,,,,Hambis i bröd som jag fick helt för mig själv denna gången,, :)

Nu städa lite och sedan sola flinten på verandan en stund..... Trevlig fredag på eder alla där ute.

Här kommer dagens bild:

image124

// D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: