Telefonskoj

2007-05-02 @ 14:11:03

Har idag jagat runt likt en galen ko inför badrumsbygget. Var tvungen att ringa till min kontaktkvinna på banken så jag ringde och ringde utan svar. Tog sedan bakvägen genom kundtjänst och väl inne i telefonkön hör man en kvinnoröst som säger: Vi besvarar DITT samtal inom fem minuter,,,,,,,,,DU behåller DIN plats i kön,,,,,,,,,,,,,
,,,,,Vi gör ALLT vi kan för att din väntetid skall bli så kort som möjligt...........DU behåller DIn plats i kön,,,,,!?

Då tänkte jag att det vore väl ändå själva f-n om man inte skulle få behålla sin plats, och eftersom dom gör allt dom kan för att besvara mitt samtal skyndsamt, undrar man ju hur dom skall behandla mitt samtal eftersom dom lovar näste man i kön att förkorta väntetiden??? Hej och välkommen till swedbank vad vill du???

Telefonkö är ibland ganska skoj tänkte jag idag. Och sedan hämtade jag posten och hade passande nog fått ett brev från mitt försäkringsbolag. Dom ville att jag skulle nappa på deras supererbjudande idag, nämligen att låna upp till två miljoner räntefritt i två månader....Vilket i sin tur betyder, handla likt en galning i två månader innan liemannen hämtar dig....

Men jag har iallafall beställt mig ett nytt bankkort idag:) Ett svart och fint visa kort.. Vad jag skall ha ett visa kort till??
Att visa upp såklart:=)

// D

Kommentarer
    Postat av: M man

    ska bara vara du till det att ha ett kort till bara för att vissa upp;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: