OJ

2007-05-14 @ 19:47:53

Då har jag lagt ned vårt badrum till grunden med allt vad det innebär!
Fick ta min systers kille till hjälp med vattenledningarna.
När vi höll på som bäst med att knacka bort betonggrunden så råkade jag dra till mig en sylvass klinkerplatta rakt in i mitt knä!!!
Kände dock ingen smärta men då min systers killa sa att det där får du nog sy så for jag in i köket och drog av mig byxorna...
Ett par centimeter långt och lika djupt snitt strax under mitt vänstra knä......
Blödde ner allt jag kom åt i köket....
Har nu tejpat hela mitt knä och hoppas nu på att slippa åka in och sy!!!


Annars har allt gått bra:

// D

Kommentarer
    Postat av: Junitjej

    Tyvärr svarade du fel.
    http://junitjej.blogg.se/1179170956_svaret_till_nummerlek.html

    Postat av: Ludde

    Ajdå inte bra, hoppas att tejpen håller ihop det.
    Lycka till!!

    Postat av: Mocca

    .....tejpa?! Okej, hoppas att tejpen höll. Och att du har tagit stelkrampssprutan som du ska.

    Usch vad jag lät präktig nu, men en syvass klinkerplatta i knät är inte att leka med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: