Mat!!

2007-05-09 @ 15:51:24

Honan jobbar och jag skall ha maten klar när hon kommer hem.. Öppnade frysen och kikade in!!??!!??
Jordgubbar och blåbär och en hög med frysklampar. HJÄLP!!
Vad göra??? Man som jag är så löser jag detta enkelt genom att tömma alla våra lådor på ingredienser.
Det blir en tonfisksås med currysmak , ananas och sallad och pasta. Äter hon inte detta så får hon vara utan...
Problem löst..

Kul att laga mat.

Och till er som inte vet vad och hur ni skall göra så kommer dagen tips här: http://www.tasteline.com/

// D

Kommentarer
    Postat av: Honan

    Eh, jag är inte kräsen. Särskilt inte efter jobbet... *kurr*

    Postat av: Daniel

    Bra gumman.. Mat efter jobbet är viktigt.....
    Det är serverat då du kommer hem:)
    // D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: