Måndagstankar

2007-05-07 @ 16:13:49

Hemskt vad helgen springer ifrån oss. Den var ju här nyss. Jobbet har varit stökigt idag med massor av stök.
Regnet har blött ner oss ordentligt och våra hundar ville hellre ligga ute än inne i sin fina bod. Dom var dyngsura när jag kom hem.
Skall rusa in och tvätta av mig jobbet nu och sedan skall det promeneras i det blöta.
Snart semester...Behövs nu efter en lånngt mörkt vinterhalvår.
Har miljoner med tankar nu som rusar runt i mitt huvud..
Jobb,badrum,skithus,plank,tösen,honan,cement snickare och hans fanskap. Pratade med kakelsättaren idag vilket resulterade i att dom oxå är redo för dagen då allt skall hända...
Skall bli skönt när allt är över.....
Väntar BARA på ett start datum då allt börjar..

// D

Kommentarer
    Postat av: Junitjej

    Svar till Daniel: Självklart tycker jag att du ska hänga med på stegjakten!! 6 km till och från jobbet ger många steg bara det. Jag tycker att min stegräknare funkar bra. Jag har en Silva.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: