Lördagen som snart varit

2007-05-19 @ 18:57:38

Sitter här vid min dator och lyssnar på lite soft musik. Regnet knastrar mot mitt lilla fönster vid min sida. Tomt i huset denna helgen då tösen är hemma och honan och hundarna är i skåneland. Snickaren har inte kunnat gjuta plintarna till bygget på grund av allt regn. Skönt att komma till jobbet på måndag så jag slipper sitta här själv med ett tomt hus utan dass.
I morgon är det dop . Skall klä mig i det som finns. Troligtvis svarta byxor skjorta och slips:)

På bottenvåningen sprakar min brasa i kaminen och värmer gott. Satt innan och stirrade in i lågorna och kände hettan mot mina kinder. Åkte och lämnade in tipset innan idag. Måste försöka hitta fröken fortuna. Råkade kasta ett getöga på dagens löpsedlar. Halva världen svälter och här skriver man om att det finns tjejer som stöter på Mona Sahlin. OCH. Låt dom göra det då. Vad skulle det göra om hon så skulle springa naken med en annan kvinna på ryggen... Tankarna rusar i min skalle idag då det finns tid över. Är inte van vid att inte göra något.
Här händer inte så mycket just nu. Det enda som har hänt är att jag sprang på denna tjejen igår på pizzerian.



// D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: