Höstväder

2007-05-10 @ 14:56:13

Vart tog solen vägen? Regnet öser ner och det blåser isbitar. Har jobbat idag efter jobbet åkte jag hem till hundarna och tog en runda med dom. Nu sitter jag på jobbet igen och skall jobba lite till . Vi har ett möte på jobbet ikväll och allting måste bli klart tills dess.
Snart helg och förhoppningsvis lite solglimtar. Gräsmattan måste bli klippt till helgen innan vi får ta fram lien:)
Honan skall inte vara hemma tyvärr i helgen så det blir tomt utan henne. :(

// D

Kommentarer
    Postat av: Honan

    Du kommer bara att sakna mig för att du måste klippa gräset själv...

    Postat av: Daniel

    Nej nej så är det absolut inte host host. Klart jag klipper det....eller? Grannen har ju en get;;;:)
    // D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: