Då är det dags.. eller?

2007-05-02 @ 08:13:29

Har ju som bekant jagat en snickarslusk i över ett år nu till vårt badrum. Och under resans gång har jag tröttnat mer än en gång. Och nu har jag hittat en nystartad firma som till ett bra pris och med glädje spikar ihop vårt bygge!
Detta innebär att jag står nu med tusen saker som skall fixas inom två veckor då bygget drar igång.
Och eftersom vi bara har en toalett så kommer vi INTE att kunna gå på dass på en månad!!! Eh vad gör vi nu?
Honan pratar om att fly till skogs och själv står jag här med mössan i handen och tittar på eländet.
Det här med toalett är ganska kul när man tänker på det. Vi är så bekväma av oss och så vana vid att ha el vatten och toalett, Men jag kan ju hyra ett skithus på hjul som står och gassar i solen:) det borde funka eller? Eh nej skulle inte tro det .
Tänk er själva att man behöver springa upp mitt i natten för att göra det ena eller andra. Kallt och djävligt och på med kläderna och pannlampan och ut i natten för att slå ner skinkorna i ett hyrd plastbalja som luktar fan...
Nej, jag springer nog till skogs jag med!!

// D

Kommentarer
    Postat av: Honan

    Och jag som bestämde mig igår, precis innan jag somande, för att stanna hemma. Delta i spektaklet och FIXA detta. Men om du ska bo i skogen, ska vi göra en koja? ;)

    Postat av: D

    Vi tar in på Hilton vetja.......Tänk om .....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: