Akta er!

2007-05-31 @ 21:28:47

Satt och läste tidningen idag på jobbet. Där stod att man blir dum av att GI-banta!? Okej, tack då vet jag. Foppatofflorna kan ge cancer så kasta dem eller låt bli att köpa dem. Gå smartare med hjälp av vår expert?? Vadå gå smartare? Akta dig för det och gör inte så för då löper du stor risk att dö!!! Handla rätt. Köp NU.

Överallt kan man läsa om detta skit. Känns som om svenska folket är dömda till fördärvet och håller på att utplånas om vi inte gör som kvällstidningarna skriver. Fan , jag vågar snart inte handla mat eller åka till jobbet. Tänk om jag  råkar passera en gammal ek som står där och avsöndrar nåt gojs som hamnar på min bil och sedan dör jag! Eller än värre om jag inte handlar rätt i butiken..HJÄLP, behöver potatis, men vad skrev dom nu igen..Ät inte potatis som,,,,Äh jag tar ris idag:). Handla miljömedvetet och rädda världen. Och det senaste för kvinnor är att om dom äter kött dagligen så kan risken öka för canser med 64%. Hur fan vet dom det?
Tänk att det finns folk som tjänar storkovan på att komma på att man kan kanske få migrän om man äter ost!
Sprit är farligt, stopp drick inte det.. Och du där med rollatorn, ja du med lila hår, akta dig så du inte får sladd, den rollatorn är inte trafiksäker,, GÅ HEM!

Så allvarligt talat. Känner att det får räcka nu med all denna ropavarghysteri. Jag handlar det jag behöver utan att känna oro. Äter det jag vill och jag lever.Tänker på miljön trots att jag har en gammal bil.
Snusar en snus och det är gott trots att det inte är bra.
Med andra ord så tar jag del ,men det rinner utanpå. Känns tryggt att vara trygg i denna farliga värld.

Och den ständiga frågan i mitt huvud lyder: Varför säljer man alla dessa produkter om dom är så farliga??

Ge mig ett svar ,,,,om ni törs:)

// D

Kommentarer
    Postat av: NINA

    Ja du.... med tanke på alla gifter och annan skit man får i sig som är så farligt så är det ett rent under att man inte tar fyr eller far upp i luften när man släpper en rökare.Tänk på det du nästa gång.... Ha det gott du lilla gubbe kram din syrra med de skorrande r:n

    Postat av: Ludde

    PENGAR. Allt handlar om pengar.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: