Veckan som kommer

2007-06-10 @ 21:54:12

Då är det strax måndag igen. Denna veckan blir längre än normalt. Inte det att det blir fler timmar , utan att jag har mycket som kommer att ske på jobbet i veckan. Längtar faktiskt redan till fredag. Men jag håller modet uppe.

Värmen håller i sig här på landet. Hjälper inte att vädra. Innan så kom det en regnskur och det tog inte många sekunder förrän snickaren ringde och frågade om det regnade här. Han var nervös över att det skulle regna in i vårt bygge eftersom han inte fått dit dörren och ena fönstret ännu. Men jag tröstade honom och förklarade att jag redan hade tänkt på att täcka bygget med byggplast och annat som jag hittade. Och eftersom det skall bli sämre väder på onsdag så vet jag att han kommer att fixa det som krävs lite snabbt..

Tandläkaren skall in i min mun och rota i morgon efter jobbet. Är så trött på tandläkare. Hatar det och hatar priset oxå.

Annars är allt bra....


// D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: