Spika dig trött

2007-06-02 @ 12:33:56

Lördag idag. Snickaren kom inte igår på grund av kasst väder. Men nu idag så ligger det två killar och spikar hej vilt på bygget. Skall spika dit taket idag:)
Skall bli snorhett idag och imorgon så det gäller att passa på. Spika dig trött sa jag till snickaren.
Det är ett fasligt liv där ute. Spikandet ekar över nejden. Känns bra för mig att det händer lite även på helgen...

Ikväll är det fotboll i köpenhamn. Detta djävulens påfund. Men jag försår att det är en stor sport. Jag behöver ju inte titta¨på skiten.....

// D

Kommentarer
    Postat av: Persson

    Det är ju synt att missa fotboll när det väl är...fotboll och sommar hör ihop ;)Ha en fortsatt trevlig helg.

    Postat av: Fuaki

    snacka inte om djävulen när du inte är kristen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: