Slutregnat

2007-06-23 @ 20:40:33

Då börjar det bli en fin himmel över huset igen. Efter gårdagens regn så syns tydliga fåror på den lilla grusvägen som vi brukar gå på. Men nu måste sommaren hålla i sig för strax är det semester. Vilken semester det blir förresten. Nybygget måste målas och hallen skall fixas med golv och panel,  väv och en skvätt färg. Sedan måste ju trädgården städas efter allt byggande och sedan skall jag hänga upp nya hängrännor på huset..

Men det viktigaste är väl ändå att jag kan få slippa jobbet. Att jag sedan jobbar med huset i sommar oxå beror på dålig planering från min sida. Hade hoppats på en ledig semester. Men men, är lika glad för det..

Det blir ju bra då det blir klart..

Nu stundar en stund i soffan med tösen. Skall se någon film var det tänkt.

Jag önskar er en fin kväll..

// D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: