God morgon

2007-06-01 @ 07:27:08

Fredag igen och nu skall det vilas mysas och räknas. Skall räkna på min lilla budget gällande badrummet. Stod och blickade ut över virket som bara väntar på att bli uppspikat. Svårt att räkna ut var vad och hur man skall placera tvättmaskiner mm för att det skall bli bra. Råder tydligen brist på virke säger de kunniga. Men vi skövlar ju skog för fulla spjäll ju! Vart tar virket vägen? Byggbranschen är knepig. Så fort man frågar någon om ditt eller datt så kommer det ett utlägg så man kräks utan att fatta vad som menas .
Satte lite press på min snickare där hemma och ställde lite frågor om olika saker som rör bygget.
Ja du vet det där släpper jag ut bara , det är inget problem, Och det där ja det släpper jag in lite så är det fixat!!
Ja ja tänkte jag , han vet nog bäst,,,, hoppas jag.....

// D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: