Dagens slit

2007-06-30 @ 18:13:04

Har varit på jobbhumör idag. Fixade dit det tredje lagret tätskikt på väggarna i badrummet. La även första lagret på golvet.
Gräset är även det klippt och så har jag lekt plåtmäster med plåten som sitter i nederkant av panelen på nybygget.
Syndade idag oxå, åt en äcklig kebab från ett nytt ställe i byn. Men hur äcklig den än var så slog den mig i huvudet och vips så hade jag sovit bort halva dagen...

Nu sitter jag här och inväntar elektrikern som skall byta ut elcentralen fullt ut. Blir snabbsäkringarnas jordfelsbrytare överallt nu.:)

Ha en trevlig helg alla ni där ute i vimlet.....

// D

Kommentarer
    Postat av: Anonym

    Skita bör man annars dör man, men ingen sa nåt om gaser...
    Trevligt att ditt badrum snart är presentabelt. Själv mår jag bajs o kämpar på med motionen m.m.
    Hälsa lilltösen o hundrackaren. Puss

    Postat av: nina

    Hej hopp i lingonsnåret...Hoppas att det snart är klart med ditt bygge.Sen ska du väl hålla semester. Jag har varit och jobbat ihop till en limpa igen...ja igår oxå.Så nu har jag väl 2 st då. Ha det gott och hälsa de dina.//Kram NINA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: