Blöt sill

2007-06-22 @ 15:01:01

Ja gott folk. Det blir en blöt midsommar:)
Regnet vräker ned över mitt hus. Står vatten i trädgården nu. Härligt med ett riktigt ösregn.
Hade solen stekt över det svenska folket så hade det blivit ett blött firande ändå.
Har firat med att spackla väggarna i hallen. I morgon slipar jag dom.

Var ute med hunden i skogen innan. Kändes som en djungel där inne och det enda som hördes var ljudet av regndroppar som träffade bladen på träden. Satte mig på huk och lät hunden löpa fritt bland alla dofter. Glömde tid och rum för ett tag .

Nu skall jag slå ihjäl en stund på att leta golv på internet till hallen.

Ta det lugnt med sillen:)

// D

Kommentarer
    Postat av: Persson

    Önskar dig en riktigt härlig midsommar och en fortsatt trevlig sommar. Lycka till med badrum o hall. Ha det bäst! Kram

    Postat av: Daniel

    Detsamma.
    // D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: