Allt händer på en gång

2007-06-21 @ 20:22:46

Hämtade tösen idag och for hem för att rasta hundarna. Efter en fin runda i en klibbig väderlek körde vi ner till ICA Maxi för att handla lite inför helgen. Kaoset där var ett spektakel av sällan skådat slag. Unga och gamla for fram och tillbaka och kundvagnsgnisslet ilade i mina öron. Den enda lugna människan där var en liten söt tjej i kassan som frågade med lugn röst om allt gått bra. Jo tack sa jag ,,, släpp ut mig...!

Har haft så mycket i huvet idag så att jag glömde ringa kakelfirman för att boka in och bekräfta att dom kan börja på måndag.

Skall ringa en viss bror i helgen och be honom om råd och hjälp med en viss hall.....

Honan flydde fältet över midsommar oxå. Tog sin pälstuss med sig.

Slut för nu.

// D

Kommentarer
    Postat av: Sofia

    Jobbar i en ica-butik och det var kaos hos oss också idag.. Alla ska handla inför helgen..

    Postat av: Sofia

    Låter bra! Alla är vi värda att bara göra ingenting ibland! Hoppas att du haft en bra dag!

    Postat av: Honan

    Saknar dig redan gubbe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: