Unnar mig lugn och ro

2007-07-12 @ 17:43:31

Sitter nu och njuter av en pilsner i väntan på att huset skall städa sig självt:)
Har lovat mig själv att inte göra ett bajs på bygget idag.
Är ju bara hallen kvar men jag har inte bråttom längre, var sak har sin tid. Ikväll är det tösen som lagar Fransk ost och skinkpaj.
Själv sitter jag och njuter av ett stilla regn med en god öl i min hand.
Skall bara ta det väldigt lugnt i afton med familjen och slå ihjäl ett par timmar framför dumburken.

Vad skall du göra???

// D

Kommentarer
    Postat av: Jacoba

    Jag har samlat ihop mig under kvällen för att orka jobba ihop mina brödlimpor fre lör sön sedan är det semester.....SKÖNT!!!!!! Ha det gott hälsa de dina Kram

    Postat av: Martin

    Tänka på dig!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: