Snickare med kebabmage??

2007-07-02 @ 18:47:02

Vaknade med trötta ögon imorse då honan skulle köra till jobbet. Tog hundarna på en promenad och körde överlastad med släpet till tippen för att kasta sopor. Killarna är nog trötta på mig snart där på tippen.

Snickaren kom sent idag och utförde knappt någonting alls. Orsaken var att han hade varit på fest i LÖRDAGS!!!
Han hade fortfarande ont i håret och hans mage var i olag. Han sprang runt här och mätte sånt som han redan vet om. Han skämdes nog istället för att helt enkelt säga som det var. Du, jag mår inte bra så nu kör jag hem istället:)
Han sa det var fest men jag vet att han drabbats av såkallad kebabmage:) Och jobba på ett bygge då utan toalett ,,ja det är nog dumt,,väldigt dumt.

Kakelkillen däremot var på hugget som vanligt. Halva badrummet blev satt idag. Och imorgon resten...
Onsdag tillägnas golv och så fogning på torsdag om allt går bra.

Bilder kommer så fort jag orkar ta dem.

Hej hopp Gummisnopp

// D



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: