Äntligen bara innertak kvar

2007-07-10 @ 10:49:26

Nu sitter sakerna på plats. Kvar nu är för elektrikern att se till att strömmen finner vägen.Kommer ikväll.
Ikväll kommer även Buffy för att se till att pannan i källaren kan leverera varmvatten till badrummet. Det var en ventil som var kass sa han... Han är en problemlösare vår käre buffman.
Sitter själv nu med sömniga ögon och sörplar i mig lite kaffe innan jag skall montera innertaket i badrummet.
Är så trött skall ni veta och får jag som jag vill nu så är det klart fullt ut ikväll.

Sedan kommer hallen och så men det tänker jag inte bry mig om för nu...Adjö:)


image220

image221


Nu skall här jobbas:)

// D

Kommentarer
    Postat av: Honan

    Shit, det är ju totalt ändrat. Allt. Vi har inte tagit med något..! Så skönt det känns baby!

    Postat av: Malin (Sec)

    Wow! Vad fint det blev! Och nu vill jag också renovera mitt "skithus"...

    Postat av: Ludde

    Shit va bra det blev!! Tror att vi ska skita i att skita.... Hmm.... ja skita i att gå på dass hemma och komma till er det är mycket MYCKET snyggare och fräschare!!

    Postat av: Martin

    Det ska bli ett sant nye att få komma till dig och göra det som inte går att beskriva med ord! mmm bajsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: