Regn

2007-01-10 @ 16:45:19

Idag öser regnet ner på min lediga dag. Steg upp i ottan och rastade de lurviga djuren som otåligt stod och stampade vid ytterdörren.
Sedan välte jag ned en rejäl frukost som bestod av bananer och klafs med flingor och en hög ostmackor. Kaffet hoppade jag över idag lustigt nog. Och sedan bar det iväg till gymmet med min goda vän Andräjs för att lyfta lite skrot.
Andräjs bad mig att hjälpa honom att få ett ordentligt träningspass idag som känns i kroppen.
Sagt och gjort, han fick så han teg. Efter en timma och en halv timme undrade han om vi inte skulle ta och köra hem*ler*
Nej inte ännu fick han som svar. Vi skall träna magen först och efter det kör vi axlarna en sista gång..

Min kropp jublade för träningen och hans ömmade. Kanske inte så konstigt eftersom han inte tränar lika ofta som jag gör. Skall bli kul och se om han tar sig ur sängen i morgon..*hehe*
Jag sitter nu och väntar på min kära underbara hona som snart kommer hem från jobbet. Då står maten klar och ljusen är tända.

I morgon jobbar jag och sedan blir det träning igen.....

Kommentarer
    Postat av: Andreas (Andräjs)

    hej min bästaste bästa vän tack för ett LÅÅÅÅNGT och JOBBIGT träningspass idag. jag förväntar mig att du kommer hem till mig med en rullator imorgon samt lyfter upp mig ur sängen. men nu ska jag gå och ta mig en stor jävla pilsner för det är jag värd så de så "ler ler hihi".


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: